Terug van weg geweest! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana Tanis - WaarBenJij.nu Terug van weg geweest! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana Tanis - WaarBenJij.nu

Terug van weg geweest!

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

01 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Tijd om mijn waarbenjij.nu weer nieuw leven in te blazen!!

Aankomende zomer zal ik (als alles goed gaat) weer een nieuw avontuur tegemoet gaan. Nadat ik 1,5 jaar geleden als entertainer heb gewerkt voor TUI, hebben ze me weer aangenomen en zal ik dus weer voor ze aan de slag gaan!
Nu zal Barkie echter niet de hoofdrol spelen tijdens mijn werk... Dit keer zal dat het welzijn van de gasten zijn, ik ga namelijk werken als hostess!

Natuurlijk ben ik heel erg benieuwd hoe dit zal zijn. In februari of maart zal ik weer een training krijgen, net zoals de vorige keer. Daarna is het afwachten naar welke bestemming ik zal gaan! De zon zal er sowieso schijnen (het zijn allemaal landen rond het Middellandse Zee gebied), als de naam van het land dan ook nog begint met de G en eindigt op riekenland ben ik tevreden! ;)

Maarja, we zullen het allemaal wel zien. Via deze site zal ik jullie tzt weer op de hoogte houden! :)

  • 01 Februari 2009 - 13:29

    Mattanja:

    Super leuk zus! Misschien om ik deze keer wel want ik heb een langere vakantie en wij gaan dit jaar natuurlijk niet op vakantie! We zien wel! Maar echt heel leuk! Kom je weer terug als een neger.. :l Dat is wat minder, lijk ik weer net een bleekscheet :S SpreekJe!
    XxXJeZusje

  • 01 Februari 2009 - 16:45

    Mirko:

    Schatje! Ik hoop dat ze een leuk land voor je kiezen en dat ze je nodig hebben! Ben blij voor je! We zien wel hoe alles loopt! Kus je vriendje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 61284

Voorgaande reizen:

20 Juni 2009 - 29 Augustus 2009

Werken als hostess

25 Juni 2007 - 30 Augustus 2007

Werken als kids-entertainer

20 Maart 2006 - 26 Maart 2006

Werken op een congres

Landen bezocht: