Van Europa naar Afrika! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana Tanis - WaarBenJij.nu Van Europa naar Afrika! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana Tanis - WaarBenJij.nu

Van Europa naar Afrika!

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

04 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Jaja, ik zit nog niet in Spanje, maar toch een berichtje! Spanje is namelijk van de baan. Tunesie is mijn nieuwe bestemming! Ondanks het aangegeven te hebben, was overzien dat ik uiterlijk 1 september weer terug moest zijn in Nederland. Gezien het feit dat er in Malaga iemand nodig is tot het einde van het seizoen, was dit voor mij dus niet haalbaar.
Vervolgens werd mij dus Tunesie aangeboden. Eerst moest ik wel even wennen aan het idee.. Van Spanje naar Tunesie is wel een groot verschil natuurlijk, alhoewel het helemaal niet veel verder weg is. Spanje en Tunesie verschillen verder wel heel veel van elkaar! Van Europa naar Afrika.. :P
Dus nu ga ik er niet alleen op vakantie in juni, maar ik ga er ook nog is werken!

Mijn vertrekdatum blijft hetzelfde; 20 juni. Wel jammer, aangezien mijn ouders ook verhuizen op die dag. Mijn vlucht naar Monastir is nu gepland om 18.55u. Mijn terugvlucht weet ik ook al: 29 augustus om 07.40u. Dan ben ik dus rond 11.40u weer in Amsterdam, als deze tijden niet wijzigen. Ik vlieg met Arkefly dus wie weet kan ik daar ook wel voordeeltjes uit halen, aangezien Arkefly ook van Tui is.

Nu ik een beetje aan het idee gewend ben dat het nu Tunesie is ipv Spanje, heb ik er wel weer echt zin in. Heel spannend, zo'n nieuw avontuur!

Nou, de volgende keer hoop ik vanuit mijn bestemming een berichtje te schrijven!

  • 05 Mei 2009 - 08:39

    Claire:

    Ah, wordt vast heel leuk tussen de kamelen! Je kan tijdens je vakantie al een beetje kijken hoe het daar is, ook niet verkeerd toch! :D

  • 05 Mei 2009 - 16:55

    Jessica:

    Fijn, je weet meer dan gisteravond;)

    Chill chill..

    Tot vrijdag!

    KUSje

  • 05 Mei 2009 - 18:49

    MONIQUE:

    HALLO DIANA;'

    BEN OP VAKANTIE IN DUITSLAND ; ZIT ACHTER EEN COMPUTER UIT HET JAAR O ; WIST NIET DAT DAT NOG BESTAND :
    HEB EEN FANTASTISCHE VAKANTIE :
    TUNESIE OOK LEUK HOOR ; IK SPREEK JE NOG

    MONIQUE

  • 06 Mei 2009 - 15:49

    Florian:

    Je gaat nu niet alleen Europa veroveren, maar meteen de hele wereld, haha. Suc6!!!

  • 20 Mei 2009 - 12:37

    Melissa:

    Hooi,
    Tot 20 juni he!:D
    xxx
    Melissa

  • 26 Mei 2009 - 20:35

    Henriette Gerritsen:

    Oh voor jouw is het ook bijna zover!
    Al bezig met pakken ;)

    Heb je er zin aan?
    En gewend aan Tunesie!!

    Nou veel plezier, groetjes Henriette

  • 21 Juni 2009 - 12:11

    Liesbeth:

    Jaa nu wacht ik natuurlijk met smart op dat eerste bericht uit Tunesië. Je .nu is ook eindelijk geswitch van Spanje naar Tunesië. :p
    Hoe is het daar? Hoe is je verblijf en je collega's enzo?? Ben benieuwd naar de eerste indrukken!
    (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 61200

Voorgaande reizen:

20 Juni 2009 - 29 Augustus 2009

Werken als hostess

25 Juni 2007 - 30 Augustus 2007

Werken als kids-entertainer

20 Maart 2006 - 26 Maart 2006

Werken op een congres

Landen bezocht: